Beoordeel de accommodatie

Om jou en onze klanten nog beter van dienst te zijn vragen wij iedereen die een vakantie geboekt heeft via DFB Reizen BV (DFB)* om een beoordeling te schrijven. Op die manier weten wij wat je belangrijk vindt en wat we kunnen verbeteren of aanpassen.

Lees wat we met de beoordelingen doen en welke regels er zijn

Natuurlijk proberen we de beoordelingen zo objectief mogelijk te plaatsen. Naar aanleiding van een beoordeling kan het zijn dat wij het nodig vinden op de beoordeling te reageren. Soms verandert de situatie ter plaatse, dan laten wij dit natuurlijk weten. Uiteindelijk is het voor ons ook belangrijk dat de beoordeling en de gegeven informatie klopt.

Anoniem beoordelen kan ook

Je hebt uiteraard altijd de mogelijkheid om je beoordeling anoniem in te sturen. Wij publiceren nooit je e-mailadres, alleen je naam, reisperiode en reisgezelschap wordt gepubliceerd. Wil je niet met je naam op de website, dan kan je dit in de beoordeling aanpassen.

Heb je een klacht?

Heb je een klacht over je vakantie, dan horen we dit bij voorkeur per mail of in een brief binnen een maand na terugkomst. Natuurlijk kan je ons ook bellen om een en ander te bespreken.

Regels en voorwaarden

Dit zijn de regels en voorwaarden die wij hanteren met betrekking tot de beoordelingen:

  • Als je een beoordeling instuurt, dan beoordeel je jouw verblijf in een bij ons geboekte accommodatie.
  • We doen ons uiterste best om de beoordelingen zo zorgvuldig mogelijk te plaatsen, maar we zijn niet aansprakelijk voor het foutief plaatsen van beoordelingen of onjuiste informatie in de beoordelingen.
  • In enkele gevallen zullen we beslissen een beoordeling niet of slechts gedeeltelijk te plaatsen.
  • We mogen na publicatie de beoordeling alsnog verwijderen, al zullen we dat niet snel doen.
  • In sommige gevallen zullen we op een beoordeling reageren of een rectificatie of aanvulling plaatsen.
  • Beoordelingen met aanstootgevende taal worden uiteraard niet geplaatst.
  • We behandelen je beoordeling NIET als klacht. Klachten over je vakantie kan je schriftelijk en uiterlijk binnen één maand na terugkomst sturen aan: info@dfb.nl of per post aan: DFB Reizen BV, Hoofdweg 99, 9681 AC, Midwolda (NL).
  • Soms zullen we onze partners informeren over jouw beoordeling, zodat ook zij kunnen leren van jouw ervaringen en hun accommodatie kunnen verbeteren.
  • Heb je een fout gevonden in jouw beoordeling, meld het ons dan via info@dfb.nl.

*Dansk.nl, DFB.nl en Dansk Feriehus Bookingburo zijn onderdeel van DFB Reizen BV.

Zoeken
Marlous Lub met dochter Louise

Op deze plek deel ik mijn grenzeloze liefde voor Denemarken met jullie. Het is geen verrassing dat Denemarken mijn favoriete vakantieland is. Mijn opa en oma begonnen in 1985 hun droom: een eigen reisbureau dat uitgegroeid is tot dé Denemarken Specialist van Nederland. Met Dansk wil ik het verhaal van Denemarken verder vertellen – aan iedereen die het maar horen wil. Vol insider tips, reisinspiratie, droomplekken, routes én de leukste adresjes.

Via Dansk.nl boek je voortaan bij de Deense aanbieder rechtstreeks, je betaalt ook aan hen. Ik help je de vakantieadresjes te vinden. Je betaalt niets extra, maar ik zou het wel heel fijn vinden als je via Dansk.nl reserveert, dan krijg ik namelijk een kleine vergoeding en kan ik leuke tips en inspiratie blijven delen. Wil je meer weten? Lees dan hier mijn hele verhaal.

Vi ses!
Marlous